وینو پلاستیک
LANGUAGE

معرفی و بررسی بهترین و پرفروش‌ترین شیرآلات موجود در بازار

ما به شما در بهبود عملکرد پروژه کمک می کنیم

فهرست مطالب

سیستم لوله‌کشی و استفاده از شیرآلات در صنعت ساختمان‌سازی اهمیت بسیار زیادی دارد به همین دلیل لازم است که حتماً از محصولات باکیفیت و مطمئنی استفاده شود. اهمیت و ارزش شیرآلات باعث شده است که امروزه برندها و شرکت‌های متعددی در این زمینه فعالیت داشته باشند و محصولات مختلفی تولید کنند. تنوع و تعدد محصولات در بازار باعث می‌رود که افراد در زمان خرید دچار سردرگمی و چالش‌های متعددی شوند به همین ترتیب بهتر است که قبل از اقدام به خرید شیرآلات با برندهای معتبر و پرفروش بازار آشنایی داشت. در ادامه مطلب به بررسی برندهای معتبر و بهترین و پرفروش‌ترین شیرآلات موجود در بازار پرداخته می‌رود.

چرا باید از شیرآلات باکیفیت استفاده کرد ؟

در حقیقت کیفیت شیرآلات می‌تواند تحت تأثیر فاکتورها و عوامل مختلفی قرار داشته باشد که مهم‌ترین آنها جنس بدنه است. در اصل شیرآلات از دو بخش پوسته داخلی و خارجی تشکیل می‌شوند و لازم است که هر دو قسمت از کیفیت بالایی برخوردار باشند. معمولاً پوسته داخلی این محصولات از آلیاژ برنج است که واکنشی با آب نخواهد داشت هرچند که تعدادی از برندهای تولیدکننده از سرب نیز برای پوسته داخلی استفاده می‌کنند که می‌تواند برای سلامتی انسان خطرناک باشد.

پوسته خارجی شیرآلات نیز معمولاً آبکاری می‌شود تا مقاومت و طول عمر آن افزایش پیدا کند. استفاده از شیرآلات باکیفیت باعث می‌رود که در مصرف آب صرفه‌جویی شود و در نهایت هزینه‌های ساختمان کاهش پیدا کند. همچنین شیرآلات باکیفیت می‌توانند زیبایی قابل توجهی داشته باشند. در اصل شیرآلات باکیفیت باید دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی باشند که مهم‌ترین آنها داشتن گارانتی معتبر، داشتن کیفیت تولید و پرداختکاری بالا، داشتن نشان استاندارد و … می‌باشند.

مهم‌ترین کاربردهای شیرآلات در ساختمان

همان‌طور که گفته شد سیستم لوله‌کشی آب در ساختمان می‌تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد چرا که امروزه از آب علاوه بر مصارف نوشیدن و شستشو استفاده‌های دیگری نیز می‌شود. از جمله مهم‌ترین کاربردهای شیرآلات می‌توان به استفاده از ظرف‌شویی‌ها، استفاده در روشویی‌ها و شیرهای توالت، استفاده در سرویس بهداشتی و حمام، استفاده در شیرهای تصفیه آب، استفاده در سیستم‌های گرمایش و سرمایش و … اشاره کرد. در مقاله‌ای تحت عنوان لوله و اتصالات وینودرین می‌توان اطلاعات کاملی در مورد انواع لوله و اتصالات وینودرین که کاربردهای متعددی در ساختمان‌سازی دارند به دست آورد.

پرفروشترین شیرآلات

پرفروش‌ترین شیرآلات ایران

امروزه برندها و شرکت‌های متعددی در سراسر دنیا در زمینه تولید انواع شیرآلات فعالیت دارند و در کشور ایران نیز ده‌ها برند مختلف در این زمینه فعال هستند. از بهترین و پرفروش‌ترین شیرآلات موجود در بازار ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که محبوبیت بالاتری در میان مردم دارند و کیفیت محصولات آنها در مقایسه با سایر برندها بهتر است.

شیرآلات قهرمان

شیرآلات قهرمان از جمله قدیمی‌ترین برندهای فعال در زمینه تولید انواع شیرآلات است که بیش از 40 سال سابقه تولید دارد. این برند معتبر در استان اردبیل قرار داشته و امروزه بیش از 3000 نفر نیرو دارد. محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و تأییدیه تمامی استانداردهای ملی و بین‌المللی لازم را دریافت کرده‌اند. این برند همواره جز برندهای برتر کشور بوده و جوایز متعددی دریافت کرده است.

شیرآلات کی دبلیو سی (KWC)

شیرآلات کی دبلیو سی از جمله پرفروش‌ترین شیرآلات موجود در کشور است که در اصل یک برند سوئیسی است و بیش از 140 سال سابقه فعالیت دارد. شیرآلات کی دبلیو سی ایران از سال 1363 و تحت لیسانس شرکت اصلی KWC فعالیت خود را شروع کرده و با مجهز بودن به ریخته‌گری، ماشین‌کاری، پولیش، آبکاری، قالب‌سازی و … به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین برندهای این حوزه شناخته می‌شوند. در حقیقت محصولات برند KWC از نظر تنوع و تعدد از سایر برندهای موجود در بازار ایران جایگاه بالاتری دارد به همین دلیل فروش بسیار زیادی نیز خواهد داشت.

شیرآلات راسان

یکی دیگر از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین شرکت‌های تولید شیرآلات، شرکت راسان است که همواره در فهرست بهترین تولیدکننده شیرآلات جایگاه ثابت و ویژه‌ای دارد. این شرکت ابتدا به عنوان یک واردکننده شیرآلات از آلمان فعالیت می‌کرد اما بعد از مدتی شروع به تولید کرده و امروزه از پرفروش‌ترین شیرآلات کشور به شمار می‌رود. شهرت عمده و اصلی این شرکت به دلیل آبکاری بدنه محصولات است که به‌وسیله دستگاه PVD و در شرایط خلاء انجام می‌رود. در مقاله‌ای تحت عنوان مزایای لوله برق خرطومی می‌توان از مزیت‌های ویژه استفاده از لوله‌های برق خرطومی در ساختمان‌سازی آگاه شد.

شیرآلات شودر

شودر نیز به عنوان یکی از معتبرترین و پرفروش‌ترین شرکت‌های تولید انواع شیرآلات شناخته می‌رود. این برند در کمتر از 3 دهه به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های این حوزه تبدیل شده و با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا در تلاش بوده است که رضایت حداکثری مشتریان را جلب کند. محصولات این برند می‌توانند از نظر کیفیت با سایر محصولات مشابه خارجی رقابت داشته باشند و مهم‌ترین ویژگی آنها نیز صرفه‌جویی در مصرف آب است.

شیرآلات کسری

شیرآلات کسری به عنوان یکی از پرفروش‌ترین شیرآلات کشور فعالیت خود را از سال 1367 با واردات تجهیزات بهداشتی شروع کرد و شروع تولید محصولات انحصاری خود را از سال 1381 آغاز نمود. این شرکت امروزه به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر و شناخته‌شده حوزه شیرآلات محصولات متنوع و متعددی به بازار عرضه می‌کند و تمامی محصولات آن دارای استانداردها و گواهی‌نامه‌های ملی و بین‌المللی هستند. در حقیقت شرکت کسری بیش از 150 محصول متفاوت تولید می‌کند و فروش بسیار زیاد در طول سال دارد.

شیرآلات البرز روز

شیرآلات البرز روز نیز از جمله پرفروش‌ترین برندهای این حوزه در داخل بازار است که از تنوع و تعدد محصول بالایی برخوردار است. این برند اگرچه به عنوان یک شرکت نوپا و نوظهور شناخته می‌رود اما در مدت کوتاهی توانسته مطابق استانداردهای ملی و بین‌المللی حرکت کند و محصولاتی با بالاترین کیفیت ممکن عرضه کند. شیرآلات البرز روز دارای تنوع و تعدد زیادی در محصولات خود است و از نظر قیمت نیز در مقایسه با محصولات مشابه وضعیت بسیار بهتری دارد به همین دلیل فروش مناسبی در طول سال دارد. البته قیمت شیرآلات می‌تواند همانند قیمت لوله UPVC تحت تأثیر فاکتورها و پارامترهای مختلفی قرار داشته باشد.

برند شیرآلات کاویان

شرکت کاویان نیز یکی از شرکت‌های قدیمی فعال در حوزه شیرآلات است که بیش از 3 دهه سابقه دارد. این شرکت محصولات خود را با 5 سال گارانتی به مشتریان عرضه می‌کند و همین امر موجب شده است که از پرفروش‌ترین شیرآلات بازار باشد. در حقیقت برند کاویان از ابتدا در زمینه تولید و فروش قطعات شیرآلات فعالیت داشت اما به‌مرور انواع محصولات مختلف را تولید کرده و امروزه یکی از بهترین برندهای این حوزه به شمار می‌رود. استفاده از وینوبست و سایر بست‌ها در لوله‌کشی آب ساختمان‌ها می‌تواند به افزایش طول عمر و بازدهی آنها کم کند و حتی شیرآلات ساختمانی نیز با تثبیت شدن در جای خود توسط این بست‌ها می‌توانند کمتر دچار آسیب و خسارت شوند.

  •       در کنار تمامی برندهای معرفی شده برندها و شرکت‌های دیگری نیز در زمینه تولید انواع شیرآلات ساختمانی فعالیت دارند که فروش بسیار خوبی دارند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به شیرآلات درخشان، شیرآلات کلار، شیرآلات کیان، شیرآلات گلپایگان، شیرآلات ایزی پایپ و … اشاره کرد.

جمع‌بندی نهایی

امروزه شرکت‌های متعددی در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات ساختمانی، لوله استخری، لوله تحت‌فشار، شیرآلات ساختمانی و … فعالیت دارند و محصولات متعددی به بازار عرضه می‌کنند. شرکت‌هایی همچون قهرمان، کسری، شودر، راسان، البرز روز و … به عنوان پرفروش‌ترین شیرآلات بازار شناخته می‌شوند که محصولات متنوع و متعدد و در عین حال باکیفیتی را به مشتریان عرضه می‌کنند.

جدیدترین مقالات

آشنایی با اتصالات آبیاری قطره ای

آشنایی با اتصالات آبیاری قطره ای + راهنمایی خرید

آبیاری مناسب، به موقع و به اندازه یکی از اصول مهم کشاورزی، به خصوص در زمین‌های زراعی است که به …

معرفی 7 مورد از بهترین محلول های لوله بازکن ایرانی و خارجی + ساخت محلول خانگی

معرفی 7 مورد از بهترین محلول لوله بازکن توالت ایرانی و خارجی + ساخت محلول خانگی

بهترین محلول لوله بازکن توالت به یک محصول در قالب مایع، ژل و یا پودر گفته می‌شود که از نوعی …

رفع نشتی آب زیر سرامیک بدون کندن

رفع نشتی آب زیر سرامیک بدون کندن {ترفندهای تضمینی}

نشتی از لوله‌های توکار یکی از پرهزینه‌ترین و بدترین خرابی‌هایی است که می‌تواند برای سیستم لوله‌کشی ساختمان اتفاق بیافتد. معمولا …

ابیاری زیر سطحی با لوله پلیکا { مزایا و معایب }

ابیاری زیر سطحی با لوله پلیکا { مزایا و معایب }

آبیاری زیر سطحی یک روش آبیاری بسیار کاربردی در صنعت کشاورزی است که آب را از زیر خاک از طریق …

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات